فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

مبنای کار گروه های جهادی توانمند سازی است

سرهنگ نکوئی گفت: بسیج سازندگی با فداکاری، ایثارگری های جوانان گمنام، گفتمان انقلاب اسلامی را در محروم ترین نقاط کشور به منصه ظهور می گذارند.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۱۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازنیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در جمع جهادگران بسیجی شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته جهادسازندگی گفت: بسیج سازندگی با فداکاری، ایثارگری های جوانان گمنام، گفتمان انقلاب اسلامی را در محروم ترین نقاط کشور به منصه ظهور می گذارند.

وی افزود: دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه و مشکلات حداقلی در کشور تمرکز خود را روی زخم‌های جامعه گذارده و از این ظرفیت به نفع خود و ایجاد چالش استفاده می‌کند، اما ملت ایران با تمام ظرفیت و داشته‌های اعتقادی خود به میدان آمد تا دشمن خیالات باطل را از ذهن خود پاک کند.

این مقام مسئول با تأکید براینکه مبنای کار گروه‌های جهادی توانمندسازی است، اضافه کرد: گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی مشکلات را حل کرده و درصدد رفع محرومیت در مناطق محروم برآمدند. 

 وی در پایان از همه تلاش جهادگران و پیشکسوتان و خیرین ولایت مدار که در جهت کمک به زدودن  غبار محرومیت قدم بر می دارند قدردانی کرد و گفت: اینجانب  از تلاش و مجاهدت آحاد جهادگران بسیج سازندگی شهرستان و همه فعالان عرصه جهاد و خدمت‌رسانی سپاسگزارم و توفیقات روزافزون این عزیزان را در خدمت به مردم از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار