تبریز- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر گفت: دشمنان ایران بالاخص آمریکا بیکار ننشسته و مدام در حال توطئه چینی و ضربه زدن به نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۳۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی در جمع کارکنان سپاه کلیبر افزود: با وجود این توطئه ها بارها شاهد بودیم که با تدابیر رهبری و همراهی و پشتیبانی مردمی که در دلشان حب ولایت دارند در روزهای فتنه توطئه دشمن را خنثی کرده اند.

وی ادامه داد: اگر مردمان زمان ائمه از بصیرت کافی برخوردار بودند و درکنار ائمه و پشتیبان ولایت بودند ائمه اطهار دچار مشقت و سختی نمیشدند 

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: مسجد سنگر و جبهه است باید همگی حضور داشته باشیم و باحضورمان مسجد را پررنگتر کنیم چون جبهه ترویج حق و حقیقت،ترویج قرآن، ترویج دین هست دشمن آن ها را رصد می کند هرچه حضور بیشتر باشد دشمن مایوس تر می شود و عملا توطئه هاش شکست خورده است.
وی اظهار کرد: همگی باید فرهنگی اسلامی، فرهنگ اعتقاد و باور را زنده نگه داریم همانطور که در مساله غدیر سستی شد کم بیان شد جریان سقیفه به جلو آمد نباید بزاریم جریان سقیفه باز تکرار شود ما موظفیم اعیاد و مناسبت های مذهبی و ملی را هرساله پر رنگتر از سال های قبل برگزار کنیم تا اعیاد و مناسبت ها همیشه پویا و زنده باشد.
حجت الاسلام خاطر نشان کرد: امنیت،به دیگر نعمت ها ارزش می دهد ما باید در این خصوص تبیین کنیم که امنیت اینطوری حاصل نشده، که ما برای امنیت، شهید داده ایم و امنیت زیرساخت مسائل دیگر از جمله مسائل اقتصادی هست اگر امنیت نباشد شخص سرمایه‌گذار ریسک سرمایه گذاری در یک جای ناامن را نمی کند.
حجت الاسلام نجفی افزود: با فساد مبارزه کردن جهاد تبیین است اگر می خواهیم جامعه سالم داشته باشیم نباید در مبارزه با فساد اغماض کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها