خبرهای داغ:

کلاس تقویتی ویژه دانش آموزان به همت بسیجیان در سرخه برگزار شد

کلاس تقویتی ویژه دانش آموزان پایه سوم مدرسه ابتدایی دخترانه حضرت معصومه (س) در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۴۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با هدف تقویت درس ریاضی دانش آموزان و رفع اشکال های درسی آن ها، کلاس تقویتی این درس به همت به همت بخش فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

لازم به ذکر است این کلاس ها با هدف تقویت پایه تحصیلی دانش آموزان؛ خصوصا خانواده های نیازمند به همت مسوول فرهنگی و علمی پژوهشی پایگاه به صورت فردی و جمعی با حضور محدثه داودی معلم مقطع ابتدایی در پایگاه و در محله شهرک امام (ره) با همکاری معاونت آموزش مدرسه ابتدایی دخترانه حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

در حاشیه برپایی این کلاس علمی زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف کمک به تقویت بنیه علمی دانش آموزان در کنار آموزش‌هایی که در مدارس انجام می شود، کلاس‌های تقویتی به صورت کاملا رایگان و حضوری ویژه دانش آموزان بسیجی، غیر بسیجی و دانش آموزان نیازمند در محله در حال برگزاری است.

او افزود: بعضی از دانش آموزان امکان استفاده از آموزش های پرهزینه را نداشته و یا به لحاظ پایه تحصیلی ضعیف مانده اند. به همت مسئول فرهنگی و مسئول علمی و پژوهشی پایگاه با همکاری معاونت آموزش مدرسه ابتدایی دخترانه حضرت معصومه (س) شهرستان در جهت آموزش و رفع اشکالات درسی دانش آموزان این اقدام صورت گرفت.

لازم به ذکر است همزمان با آغاز امتحانات پایان سال تحصیلی گروه فرهنگی و پژوهشی پایگاه در نظر دارد که این آموزش های رایگان و رفع اشکال دروس درسی در دو مقطع ابتدایی و دبیرستان را در پایگاه برگزار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار