خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

حکمرانی مردمی یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: یکی از مهمترین مسائل و راهبردهایی که امروز خادمین مردم در دولت سیزدهم دنبال می کنند، مقوله حکمرانی مردم است و باتمام توان این راهبردرا دنبال خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۲۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

قزوین_ به گزارش بسیج، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری روز یکشنبه در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان آبیک اظهار داشت: مردمی ماندن یک ماموریت و عهد مشترک نسبت به انقلاب اسلامی است و اگر خلاف این تعهد عمل کنیم حتما مورد مواخذه قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: امام خمینی (ره) برای تحقق انقلاب اسلامی به هیچ جریان سیاسی، اقتصادی، نظامی و غیره تکیه نکرد و تمامی امور خود را با مردم پیش برد و همین جبهه مردمی با دست خالی در مواجهه با پیچیده ترین دشمنان سربلند شدند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: یکی از مهمترین مسائل و راهبردهایی که امروز خادمین مردم در دولت سیزدهم دنبال می کنند، مقوله حکمرانی مردم است و با تمام توان این راهبرد را دنبال خواهد کرد.

کاظمی گفت: در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی در هر جایی که نقش آفرینی واقعی و حقیقی به مردم سپرده شده است، پیروز شده ایم و در روزگار فعلی هم همین رویکرد باید ادامه یابد.

وی اظهار داشت: اگر امروز گله مندی و اعتراضی وجود دارد، باید وارد میدان شده و جبهه مردمی را بوجود بیاوریم، اگر این جبهه مردمی در فضای حکمرانی مردم شکل بگیرد تردید نکنید که خیلی از مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه ورود جبهه مردمی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی می تواند تمامی برنامه های دشمنان را در این حوزه خنثی کند، افزود: با عزم و اراده ای که در کشور وجود دارد غلبه بر مشکلات سخت نیست ولی عده ای می خواهند جریان همراه انقلاب را سرخورده و نا امید کنند که این توطئه هم با شکست همراه خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه برای تمامی مسائل ۲ نگاه رویکردی و عملکردی نیاز است، گفت: معتقدیم تا رویکردها تغییر نکند اتفاقی در حوزه عملکرد نخواهد افتاد، امروز آرمان های فطری انقلاب اسلامی احیاء شده است ولی تغییر رویکرد کار ساده ای نیست و جریان عمومی و مومن انقلاب باید بایستد، از رویکرد دفاع کند و به تبیین بپردازد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار