لطف اله علی پور  با اشاره به اهانت یکی از سلبریتی‌ها به مردم خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ تنها یک نام نیست بلکه داستان حماسه شهامت و رشادت یک ملت است.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۳۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

خارگ دیار مقاومت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:لطف اله علی پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اهانت یکی از سلبریتی‌ها به مردم خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ تنها یک نام نیست بلکه داستان حماسه شهامت و رشادت یک ملت است.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: این در گران‌بهای خلیج فارس سرزمین غنای فرهنگ و اعتلای صنعت، برای ما ساکنانش جان و جان نثار دارد. اینجا سرزمین اساطیری وحدت شیعه و اهل سنت و فداکاری برادران ماست.

علی پور در ادامه خاطر نشان کرد: جزیره خارگ صدای سال‌ها تلاش و مبارزه دلیر مردان و زنانی است که قصه وفای به سرزمین و مبارزه را خوب می‌دانند. اینجا خارگ است خاک پدران و اجداد ما، که همچون گوهر عزیزش می‌داریم.

رئیس شورای شهر خارگ گفت: باید تاریخ را خواند یا جزیره را دید تا متوجه شد که چه خون بهایی از مردم رفته است تا امروز اقتصاد کشورمان ایران بر پایه این پهنای مرجانی استوار بر قلب دریای نیلگون خلیج فارس بچرخد.

وی افزود: باید ژرفای ارزش و باورهای مردم این خطه را درک کرد. گاهی یک «نام» برای یک ملت یادآور خاطره اشک و لبخندهای بی بدیلی است که یک شهر از آن زنده است.

ارسال نظرات