فرمانده سپاه نیکشهرخبرداد:

توزیع ۶٠ دستگاه یخچال فریزر بین نیازمندان در نیکشهر

در راستای رزمایش جهادگران فاطمی3، با حضورعبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌استان و مسئول بسیج ادارت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تعداد ۶٠ دستگاه یخچال فریزر بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان نیکشهری در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۵۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی 3 که در نمازخانه ناحیه سپاه نیکشهر برگزار شد، گفت:  تعداد۶٠دستگاه یخچال فریزر به ارزش ۶٠٠میلیون تومان در قالب طرح شهیدرجایی بسیج ادرات به نیازمندان شناسایی شده اهدا شد.

وی افزود: کمک به افراد نیازمند و مستمندان از سفارشات پیامبر اکرم(ص) بوده و طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کمک های مومنانه و مواسات در کشور راه اندازی شده که این کار طبق دستورهای ائمه اطهار طراحی شده تا بستری برای اعطای این کمک ها به نیازمندان باشد.

نکوئی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم یک افتخار است عنوان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفین بوده و هست و اراده خدا بر این است که مستضعفین برمستکبران عالم پیروز شوند و منجی و مصلح کل عالم ظهور کند.

فرمانده سپاه نیکشهر با بیان اینکه گروه های جهادی سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز همیشه در صحنه حاضر بوده و هستند، ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب در ایام کرونا فرمان کمک مومنانه را صادر فرمودند گروه های جهادی بسیج به ندای حضرت آقا لبیک گفتند و وارد میدان کمک مومنانه شد.

این مقام مسئول از تهیه و توزیع ۶٠ دستگاه یخچال فریزر، ۲۵ تخته فرش و ۵۰ سری پک عشایری در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سازمان بسیج، بسیج سازندگی و کمیته امدادشهرستان نیکشهر خبر داد و اذعان کرد: این بسته ها تهیه و در بین جامعه هدف که توسط پایگاههای مقاومت بسیج وگروههای جهادی شناسایی شده اندتوزیع خواهد شد.

ارسال نظرات