در شهرستان فارسان برگزار شد؛

کارگاه توانمند سازی سرگروه های سفیران مهر در مدارس

مسئول امر به معروف و نهی از منکر معاونت اجتماعی در سازمان بسیج مستضعفین، در جمع سفیران مهر مدارس شهرستان فارسان ترویج این واجب فراموش شده را راه رسیدن به حیات طیبه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۷۶۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سفیران مهر مدارس شهرستان فارسان در غالب یک کارگاه توانمند سازی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در محل سپاه ناحیه فارسان گرد هم آمدند.

مسئول امر به معروف و نهی از منکر معاونت اجتماعی در سازمان بسیج مستضعفین، با حضور در جمع سفیران مهر مدارس شهرستان فارسان گفت: برای بهتر شدن اوضاع فرهنگی کشور باید فکر چاره بود که البته چاره آن قبلا توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده و آن احیای این دو فریضه فراموش شده در جامعه است.

حجت الاسلام صالح نژاد افزود:  احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک همت جمعی را می طلبد و باید برای این امر کاملا هدفمند و با برنامه وارد شد. خیلی ها می گویند امر به معروف باید جایی انجام شود که منتج به نتیجه شود اما این طرز تفکر به اینجا ختم شده که همه منکر را می بینند و هیچکس دم نمی زند.

وی ادامه داد: حرف ما این است که باید تذکر لسانی بدهیم شاید فرد اول و دوم اثر این تذکرشان را نبینند اما فرد سوم یا چهارم حتما خواهند دید که این تذکر لسانی بی نتیجه نیست.

مسئول امر به معروف و نهی از منکر معاونت اجتماعی در سازمان بسیج مستضعفین، در ادامه عنوان کرد: شاید بنده یک تذکر لسانی بدهم و در جواب بد و بیراه بشنوم، اشکال ندارد بگذارید در راه خدا چند تا فحش هم نصیب من بشود اما وظیفه دینی و شرعی خودم را انجام دهم، بدانیم که حیات طیبه در گرو این واجب فراموش شده ای است که بعضا حتی برخی مسئولان نیز به آن راغب نیستند.

در ادامه برخی از طلاب که به عنوان سفیران مهر در مدارس مشغول به کار فرهنگی هستند از مشکلات پیش روی خود در راه فعالیت های فرهنگی در مدارس صحبت کردند.

 در این مراسم از جمعی از فعالان و دانش آموزان برتر در زمینه فرهنگی با تقدیم لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات