خبرهای داغ:

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در روستای قیدلی بلاغی صالح آباد

همدان- اردوی جهادی اداره دامپزشکی شهرستان بهار به نام مبارک شهید مدافع حرم، «سید میلاد مصطفوی» در روستای قیدلی بلاغی از توابع شهر صالح آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۷۹۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اردوی جهادی خدمت‌رسانی اداره دامپزشکی شهرستان بهار با نام مبارک شهید مدافع حرم، «سید میلاد مصطفوی» و با حضور فرماندار بهار، بخشدار صالح آباد، مدیرکل و معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان همدان، اعضای بسیج سپاه ناحیه بهار و استان و مسئولین و کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان، در روستای قیدلی بلاغی از توابع بخش صالح آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهار در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی اظهار کرد: شهرستان بهار به نسبت وسعت خود دارای جمعیت دام سبک و سنگین مناسبی بوده و بالغ بر 120 هزار رأس دام سبک و 12 هزار رأس دام سنگین در واحدهای صنعتی و روستایی این شهرستان در حال نگهداری است.

فیض الهی افزود: ارائه خدمات به بهره برداران حوزه دامداری در شهرستان توسط ادارات خدمت رسان به ویژه اداره دامپزشکی شهرستان به صور مستمر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این اردوی جهادی توسط اداره دامپزشکی شهرستان بهار واکسیناسیون آبله و ppr دام‌های سبک، واکسیناسیون هاری سگ‌های صاحب‌دار و واکسیناسیون نیوکاسل طیور بومی در حال انجام بوده و سم رایگان برای انجام سمپاشی و ضد عفونی دام و جایگاه نگهداری دام‌ها توزیع می‌شود.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان نیز در حاشیه این اردوی جهادی گفت: برگزاری اردوهای جهادی بر اساس دستور صادره از سوی سازمان دامپزشکی کشور، به صورت منظم و برنامه ریزی شده و به صورت هفتگی در سراسر استان در حال انجام بوده و خدماتی نظیر واکسیناسیون دام سبک و سنگین بر علیه انواع بیماری‌های دامی و مشترک، سم‌پاشی جایگاه نگهداری دام و بدن دام، انجام معاینات دام‌های بیمار توسط دامپزشکان و.... به دامداران ارائه می‌شود.

نقی پور ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی در قالب سند تحول دامپزشکی از برنامه‌های مهم دامپزشکی استان بوده و خدمات ارائه شده به دامدران در قالب اردوهای جهادی به صورت کاملاً رایگان بوده و دامدارا ن هیچ گونه وجهی بابت دریافت خدمات پرداخت نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار