سرهنگ محمد جانمحمدلو فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۲۸۴۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد جانمحمدلو در پیام خود گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمانها از یک سو و ازسوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد.و در جایی دیگر اینطور بیان کردند که روابط عمومی ها به طور هنرمندانه اطلاع رسانی کنند تا مردم با جان و دل بپذیرند. روابط عمومی به واقع نهادی است ‌که فعالیت ها و زحمات رو به عرصه ی ظهور می کشاند و تمام زحمات را خلاقانه به نمایش می گذارد که بسیار کار دشواری است و این یک هنر است.

اینجانب از طرف کلیه ی همکاران و بسیجیان سپاه‌ ناحیه ساوجبلاغ،روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به زحمت کشان عرصه ی روابط عمومی و ارتباطات و به همکاران گرامی در روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز و همکاران عزیز در روابط عمومی سپاه ناحیه ساوجبلاغ تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت و سربلندی را برای این عزیران از خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظرات