سردار زهرایی:

روابط عمومی، قلب تپنده و آینه تمام نمای یک سازمان است

مسئول سازمان بسیج سازندگی طی پیامی، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: با توجه به گسترش روز افزون ارتباطات در محیط مجازی و ظهور رسانه‌های اجتماعی نقش روابط عمومی‌ها بیش از پیش مهم گشته و به مثابه قلب تپنده و آینه تمام نمای یک سازمان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۱۲۹۵۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

روابط عمومی، قلب تپنده و آینه تمام نمای یک سازمان است
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد. 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حال حاضر در دوره‌ای هستیم که همگان آن را عصر ارتباطات، دانش و دانایی می‌نامند که با توجه به گسترش روز افزون ارتباطات در محیط مجازی و ظهور رسانه‌های اجتماعی نقش روابط عمومی‌ها بیش از پیش مهم گشته و به مثابه قلب تپنده و آینه تمام نمای یک سازمان به شمار می‌رود.

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه جانبه‌ی جوامع به وسیله اطلاع رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیاز‌های جامعه‌ی امروز ماست.

روابط عمومی‌ها نیز به عنوان یکی از کانون‌های برقراری ارتباط دوجانبه به عنوان بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.

روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است برای سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه که با مشارکت، همدلی و همفکری جایگاه این حرفه را نسبت به گذشته بهبود بخشیده اند.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به همه سفیران سخت کوش و پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه معاون محترم و کارکنان گرامی روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین تبریک عرض می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی
مسئول سازمان بسیج سازندگی

ارسال نظرات