خبرهای داغ:

نشست اندیشه ورز فرهنگی در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد

مسئول فرهنگی پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه گفت: ویژه برنامه جشن روز دختر همراه با برنامه های متنوع و شاد در سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۱۲۹۵۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) هیئت اندیشه ورز فرهنگی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

فاطمه امامی مسئول فرهنگی این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه ریزی های انجام شده در این هیئت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه‌ های دهه کرامت همانند سال‌ های گذشته از سوی نهادهای مربوطه تدارک دیده شده و نامگذاری روزها صورت گرفته است.

او با اشاره به برگزاری جشن روز دختر در سال جاری به شکل ویژه و هماهنگ‌ افزود: سپاه ناحیه شهرستان، حوزه های مقاومت خواهران و برادران و پایگاه های مقاومت با هماهنگی دیگر ارگان‌ها برنامه‌ هایی را ویژه دهه کرامت و روز دختر تدارک دیده‌ که لازم است در جلسه‌ ای مشترک، هم‌افزایی و تقسیم کار صورت گیرد.

مسئول فرهنگی این پایگاه مقاومت با اشاره به اینکه بخشی از برنامه‌ های جشن به صورت مردمی و خود جوش برگزار می‌ شود، گفت: دستگاه‌ هایی از جمله آموزش و پرورش، مدارس محله از ارگان‌ های مورد توجه هستند؛ که باید برنامه‌ ها تفکیک و و ظرفیت موجود به صورت هدفمند توزیع شود.

امامی به اهمیت فضای مجازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از فضای مجازی نیز نباید غافل شویم و اجرای برنامه ها و تبلیغات در این فضا نیز در دستور کار قرار دارد.

او یادآور شد: همچنین در نظر داریم خدمات نیم بها به مناسبت روز دختر از جمله سینما، استخر، موزه و غیره را به دختران ارائه دهیم.

مسئول فرهنگی پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: جشن روز دختر با نگاه ایجاد نشاط در جامعه و توجه به شخصیت و هویت دختران و مادران آینده در پارک بانوان شهرستان برگزار می‌ شود.

امامی نگرش و دیدگاه اسلام به دختران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: متاسفانه از سوی دشمنان با تخریب‌ هایی نسبت به جایگاه دختران و عفت و حجب و حیا مواجه هستیم، در حالی که در کلام ائمه معصوم (ع)، بهترین اخلاق را نجابت و حیا دانسته‌ اند.

او بیان داشت: تربیت انسان وظیفه بزرگی است که به عهده زنان و دختران ما گذاشته شده است، دختران ما وقتی به جایگاه خودشان پی ببرند بازیچه دست دشمن نمی‌ شوند.

شایان ذکر است؛ در این نشست پیشنهادات و برنامه‌ های ویژه روز دختر از جمله ارائه خدمات به صورت نیم بها، راه‌ اندازی ایستگاه‌ های نشاط آفرین، بهره‌ گیری از ظرفیت رسانه‌ ها برای روز دختر و تولید محتوا، برگزاری جشن روز دختر، اهدای گل به دختران، مسابقات ورزشی، کتابخوانی و فرهنگی، تجلیل از دختران نخبه محله، راه‌ اندازی هیئت‌ های اندیشه‌ ورز در سطح مدارس محله، راه‌ اندازی پویش ویژه دختران و اهدای بسته خدمات به دختران از اقشار مختلف توسط اعضا مطرح شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار