سردار باستان:

روابط عمومی، رکن اساسی بصیرت افزایی و آگاهی آحاد مردم است

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: امروزه روابط عمومی‌ها به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی، نقش بی بدیلی در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی دارند.
کد خبر: ۹۵۱۲۹۹۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

روابط عمومی، قلب تپنده‌ی یک نهاد است
به گزارش خبرگزاری بسیج، پیام تبریک مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بمناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد.
                                                                      حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بدون تردید امروزه روابط عمومی‌ها به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی، نقش بی بدیلی در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی دارند.

بی شک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون هنر روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم انداز‌های روشن برای فردای بهتر است.

لذا بیست و هفتم اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی در مجموعه اقشار و معاونت‌های سازمان بسیج مستضعفین که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

مجتبی باستان
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی

ارسال نظرات