فرمانده سپاه ناحیه دشتستان:

روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط در راستای اطلاع رسانی به مخاطب است

سرهنگ غلامرضا بناری، در پیامی، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاش گران عرصه ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۴۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، متن پیام به شرح ذیل است.
بِسْمِ اللّه ِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ (آیه ۲۰۰) سوره آل عمران
به نام خداوند بخشنده مهربان‌ای اهل ایمان، (در کار دین) صبور باشید و یک دیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیّا و مراقب کار دشمن بوده و خداترس باشید، باشد که پیروز و رستگار گردید.
۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، روز سپاس و تقدیر از نقش آفرینان در عرصه رسانه.
فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم از فرهیختگان و فعالان عرصه خطیر اطلاع رسانی است.
در جهان امروز، روابط عمومی به عنوان عنصری قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان، نقش ویژه و اثرگذار برای ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می‌کند. نقش روابط عمومی و حیطه و تأثیر فعالیت آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان بر هیچ کس پوشیده نیست؛ بنابراین همه فعالان جامعه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، جویای روابط عمومی‌هایی هستند که آن‌ها را در طراحی روش‌های معقول و تعیین خط مشی‌های مرتبط با آینده، یاری دهند.
روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطب و همچنین زمینه سازی برای دریافت انتظارات و خواسته‌های مخاطب برای حرکت در مسیر آن است.
آشنایی با روش‌های نوین اطلاعات و ارتباطات نیز در عصر حاضر افق جدیدی را برای توسعه، آگاهی، تحلیل و مطالعات افکار عمومی، شناخت مسائل و مشکلات موجود و ترسیم دورنمای آینده، امکان شناسایی و ارزیابی دقیق به منظور برنامه ریزی علمی برای توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط عمومی می‌طلبد.
هنر روابط عمومی در تشخیص امکانات و شرایط محیط بیرونی و پیوند این امور با امکانات درون سازمانی، تسهیل اجرای فرامین درون سازمانی و در نهایت ارتباط سازمان با بیرون، قابل تقدیر است.
لذا، بر خود واجب می‌دانم به یمن فرا رسیدن این روز، فرصت را شایسته دانسته، با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران عزیزم در روابط عمومی ناحیه و اصحاب رسانه در سطح شهرستان دشتستان، تبریک و تهنیت عرض نمایم. امید است در اعتلای نقش و جایگاه ارتباطات و اطلاع رسانی بیش از پیش سربلند و پیروز باشید.
سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان
انتهای پیام/

ارسال نظرات