پیام تبریک فرمانده پایگاه شهید اکبری نهاجا به مناسبت بازگشت غرور آفرین ناو گروه 86 نیروی دریایی ارتش

فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهيد اکبری نهاجا در پیامی بازگشت غرور آفرین ناو گروه ۸۶ دريايي ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۶۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

پیام تبریک فرمانده پایگاه شهید اکبری نهاجا به مناسبت بازگشت غرور آفرین ناو گروه 86 نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پیام خلبان هادی پور حسین بدین شرح است:

بازگشت عزت‌آفرین کارکنان خداباور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۲۲۰ روز شکوه کاری به میهن عزیز و پیمودن دور دنیا با ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناو بندر مکران با حضور جوانانی از ۲۹ استان کشور و برای اولین بار در تاریخ ایران‌زمین علاوه بر افتخاری دیگر درصحنه‌های بین‌المللی،موجب شادی دل ملت بزرگ ایران گردید.

این دریادلان با اتکال به خداوند متعال، خودباوری و برخورداری از دانش و فناوری ،بهره‌گیری از ابتکار ونواوری، همت و حمیت و با عزم و اراده‌ی پولادین سلسله‌مراتب ارتش انقلابی، بار دیگر در عمل به فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله)نیروهای مسلح را روسپید، اقتدار ایران را مجدداً تثبیت ، پیام صلح و دوستی را به جهانیان ارسال  و دشمنان را مبهوت کردند.

این‌جانب با گرامیداشت عظمت و دلاور مردی‌های عزيزانمان در نداجا و ضمن تبريک به ملت شریف ایران و آحاد هم‌رزمان، مجد و عظمت ملت عزیز و نیروهای مسلح سرافراز و جان‌برکف ایران مقتدر را از درگاه خداوند سبحان آرزومندم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار