به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)؛

جشن روز دختر در دبیرستان دخترانه شهید محمدی تنکابن برگزار شد

ساری-در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر مراسم جشنی با حضور حجت الاسلام هدایتی امام جمعه تنکابن در دبیرستان دخترانه شهید سماک محمدی خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۹۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر مراسم جشنی با حضور حجت الاسلام  هدایتی امام جمعه تنکابن در دبیرستان دخترانه شهید سماک محمدی خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام هدایتی در این مراسم به اهمیت جایگاه زن و دختران در انقلاب اسلامی اشاره کرد و به تبیین جایگاه زن در دوران طاغوت و پس از انقلاب پرداخت و گفت: جایگاه زنان پس از انقلاب چشم گیر و تاثیر گذار بوده است، به طوری که زنان در عرصه‌های مختلف حضور موثر دارند.

امام جمعه تنکابن  به نقش ویژه عفاف و حجاب برای ارتقاء امنیت زن‌ها و دختران هم تاکید کرد و  و ان را مایه امنیت و آرامش زنان دانست.

در ادامه مراسم امام جمعه از یک دانش آموز روشندل که در این مدرسه عادی مشغول تحصیل هستند به صورت ویژه تقدیر و او را  به عنوان نمونه بارز از دختران موفق ایران اسلامی یاد مثال زد.

در پایان نیز هدایایی به رسم یادبود به تمامی دانش آموزان اهدا شد.

گفتنی است این مراسم با همت حوزه بسیج دانش آموزی خواهران، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و معاونت پروشی آموزش و پرورش برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار