مسجدمحوری اولویت برنامه‌های اجرایی باشد

در همایش ائمه جماعات، هیئت‌امنای مساجد،مدیران محله و فرماندهان پایگاه خواهر و برادر حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی قم نسبت به محوریت مسجد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تأکید شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۱۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

مسجدمحوری اولویت برنامه‌های اجرایی باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش ائمه جماعات ، هیئت‌امنای مساجد،مدبران محله و فرماندهان پایگاه‌های خواهر و برادر حوزه شهید رجایی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دشتی جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم برگزار شد.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قم در این مراسم با تأکید بر اهمیت و وظیفه ذاتی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را واجب فوری دانسته و وظیفه ما را در این عرصه سنگین‌تر کرده است.

مسجدمحوری اولویت برنامه‌های اجرایی باشد

وی ادامه داد: نمی‌توانم بگویم منبر جای سیاست و صحبت از نظام نیست، بهترین مکان برای بیان نمودن جهاد تبیین منبر مسجد است؛ زیرا مسجد مدرسه شناخت و بصیرت است.

حجت‌الاسلام دشتی نماینده ولی‌فقیه سپاه قم با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: ما اکنون در حال جنگ نرم و جنگ شناختی هستیم. دشمن باورها و افکار ما را مورد هدف قرار داده است.

وی اضافه کرد: در این جنگ نرم چه کسانی باید این مسائل را تبیین کنند؟ بهتر است ائمه جماعات افکار و باورهایی را که مورد هجمه دشمن قرارگرفته است هدایت و تبیین کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسجد محوری از برنامه‌های مهم شورای سیاست‌گذاری است، بیان کرد: مسجد باید خواستگاه برنامه‌ها شود.

حجت‌الاسلام  دشتی با اشاره بر طرح محله محور با محوریت مسجد گفت: روحانی مسجد به همراه فرمانده پایگاه، مسئول کانون، هیئت‌امنا و خادم مسجد از ارکان تشکیل‌دهنده این طرح هستند، هم‌افزایی فرماندهان پایگاه‌ها و ائمه جماعات در این طرح لازم است.

و در بخش انتهایی این همایش معاونین دادستان قم آقایان سلطانی و مسلم خانی در خصوص آسیب‌های اجتماعی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

مسجدمحوری اولویت برنامه‌های اجرایی باشد

انتهای پیام:س/یوسفی

ارسال نظرات