خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گودرزی تله‌جردی:

امام صادق(ع) در برابر انحرافات به مبارزه و روشنگری و جهاد تبیین پرداخت

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کبودراهنگ گفت: یکی از پیشوایان معصوم که پس از پیامبر(ص) پاسداری از اسلام را به عهده داشت، امام صادق(ع) است که در برابر این انحرافات به مبارزه و روشنگری و جهاد تبیین پرداخت.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۴۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا گودرزی تله جردی در جمع کارکنان سپاه ناحیه کبودراهنگ به تشریح و تبیین وضعیت اقتصادی سیاسی فرهنگی حاکم در زمان امام صادق(ع) پرداخت و اظهار کرد: خلفای اموی حکومت علوی را غصب کرده بودند و جز حکومت کردن و سلطه بر مردم هدفی نداشتند و برای حفظ و بقای تاج وتخت خود، مردم را تحت سخت‌ترین فشارهای اقتصادی و سیاسی قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: با نگاه به بعد سیاسی می‌بینیم که مخالفان حکومت خود را به ویژه شیعیان را با شگردها و روش‌های مختلف در تنگنا قرار می‌دادند و هر گونه فریاد آزادی خواهان را با شمشیر پاسخ می‌دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: در بعد اقتصادی هم که نگاه می‌کنیم به جای ایجاد امکانات و درآمد برای مردم، هزینه‌های دربار را از طریق گرفتن مالیات سنگین از مسلمانان تأمین می‌کردند.

وی گفت: از طرف دیگر خلفای اموی برای مشروع جلوه دادن اعمال و جنایات ضد اسلامی خود، دست به تحریف و تغییر بسیاری از دستورهای اسلامی که در قالب اخبار و روایات از پیامبر گرامی اسلام (ص) رسیده بود، می‌زدند و آنها را به نفع خود جعل می‌کردند و می‌نوشتند.

گودرزی تله‌جردی افزود: یکی از پیشوایان معصوم که پس از پیامبر(ص) پاسداری از اسلام را به عهده داشت، امام صادق(ع) بنیانگذار مذهب تشیع است که در برابر این انحرافات به مبارزه و روشنگری و جهاد تبیین پرداخت.

 وی در ادامه با استناد به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت جهاد تبیین گفت: هرکس که صاحب قلم، تریبون و... است به تبیین بپردازد، چرا که دشمن هرگز دست از جنگ و دشمنی با ایران نکشیده و نخواهد کشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی نیز ازاول انقلاب به مقابله با کشور ما و ملت ما از طریق به وجود آوردن جنگ‌های مختلف روانی (سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و... ) پرداخته‌اند و متاسفانه عده‌ای هم به خصوص در این سال‌های اخیر به عنوان جیره خوار همراه آنها شده‌اند که این امر اهمیت جهاد تبیین را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات