حضور عالی‌ترین مقام دولت در ‌ایرانشهر پس از ۱۲ سال

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس با قدردانی از حضور رئیس جمهور در این شهرستان به عنوان عالی‌ترین مقام دولت ‌پس از ۱۲ سال گفت: آخرین حضور رئیس جمهور در ‌ایرانشهر به سفر بهمن ماه ۱۳۹۰ ‌احمدی نژاد ‌برمی‌گردد‌.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۵۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

عبدالناصر درخشان در حاشیه مراسم افتتاح بازارچه مرزی پیشین در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در راسک اظهار داشت: با حضور رئیس جمهور در شهرستان راسک و شهر مرزی و استراتژیک پیشین بازارچه خرده‌فروشی مشترک ایران و پاکستان و همچنین پایانه مسافری مرزی وارد چرخه خدمت‌رسانی به مردم دو کشور و به ویژه حوزه انتخابیه ایرانشهر شد.

نماینده مردم ایرانشهر افزود: پایانه بار و مسافر پیشین که در سال 1400 و پس از کار و تلاش جهادی چند ماهه پس از 70 سال انتظار افتتاح شد در انتظار تکمیل زیرساخت‌ها از سمت طرف پاکستانی بود که الحمدالله با حضور تاریخی نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور محترم ایران اسلامی این پروژه مهم در کنار پروژه‌های دیگری مانند خط انتقال برق به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: مرز شهر پیشین با کشور پاکستان به عنوان نزدیکترین نقطه اتصال کشور به بندر مهم کراچی پاکستان می‌تواند نقش مهمی در شکوفایی شهرستان‌های پیرامونی از جمله سرباز، قصرقند، نیکشهر، ایرانشهر و بمپور ایفا کند.

درخشان گفت: تسریع در احداث و تکمیل کریدور شرق به غرب(مرز پیشین تا بندرعباس) که هم‌اکنون در چندین نقطه در حال احداث است از دیگر مطالبات مردم به ویژه اهالی بنت و فنوج و نیکشهر و قصرقند است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آخرین حضور رئیس جمهور در حوزه انتخابیه ایرانشهر به سفر بهمن ماه 1390 آقای احمدی نژاد برای افتتاح پروژه‌های راهسازی در ایرانشهر و بمپور برمی‌گردد.

ارسال نظرات