خبرهای داغ:

برگزاری یادواره ۵۵ شهید محله شهید مدنی شاهرود+ عکس

شاهرود_ در گرامیداشت شهادت امام صادق (ع)، یادواره ۵۵ شهید محله شهید مدنی شاهرود به همت پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۸۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

برگزاری یادواره ۵۵ شهید محله شهید مدنی شاهرود+ عکسبه گزارش خبرنگار بسیج، در این یادواره شهدا که امام جمعه شاهرود، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) مسؤولین سپاه ناحیه شاهرود و اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، سردار حسن رحیمی از فرماندهان محور مقاومت در این مراسم با اشاره به اینکه آمریکا یا ۲۴۰ سال قدمت در ۲۳۰ سال در جنگ و ستیز با کشور‌های مختلف بوده است، افزود: آن‌ها در جنگ سوریه با ایجاد داعش به دنبال حذف جمهوری اسلامی ایران بودند و ۲۴ پایگاه در این کشور ایجاد کردند که هم اکنون نیز ۹ پایگاه آن‌ها همچنان در این کشور غیر قانونی هستند و نفت این کشور را می‌دزدند.
او با بیان اینکه محور مقاومت به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمان مقام معظم رهبری وارد میدان برای مقابله با داعش در عراق و سوریه شد، گفت: ۸۰ درصد سوریه اشغال شده بود، اما امروز دیگر داعشی وجود ندارد و سوریه و عراق آزادند.
فرمانده تیپ زینبیون در محور مقاومت، با تاکید بر اینکه آن‌ها می‌خواستند ایران هراسی در منطقه ایجاد کنند، اظهار کرد: امروز شاهدیم همه کشور‌ها به دنبال ایجاد ارتباط با ما هستند، چون می‌دانند آمریکا از این کشور‌ها دفاع نمی‌کنند و دنبال منافع خودشان هستند و امروز ایران اوج اقتدار قرار دارد.
رحیمی گریزی به انتخابات مجلس شورای اسلامی هم زد و بر انتخاب آگاهانه مردم تاکید کرد و از دولت خواست مشکلات به حق مردم را برطرف نماید.
در این مراسم مرثیه سرایی انجام شد و یاد و خاطره ۵۵ شهید این محله از جمله شهیدان اسد، قرغی، حلوایی، صمدی، کلانتری و غفوری و ملک گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار