خبرهای داغ:
گردان 103امام حسین(علیه السلام) :

دومین جلسه طرح بصیرت خانوادگی

بمناسبت ایام دهه کرامت و به منظور بالا بردن بینش بصیرتی سیاسی، دومین جلسه طرح بصیرت خانوادگی با حضور پایوران و خانواده در روستای زردنجان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۵۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، بمناسبت ایام دهه کرامت و به منظور بالا بردن بینش بصیرتی سیاسی، دومین  جلسه طرح بصیرت خانوادگی  با حضور پایوران و خانواده در روستای زردنجان برگزار گردید.

فرمانده گردان ضمن تبریک به مناسبت در پیش رو بودن دهه کرامت گفت: ما در جهت بالا بردن روحیه در بین همکاران عزیزمان و در راستای ایجاد نشاط و صمیمیت در بین خانواده ها این جلسه را برگزار کرده و به لطف خدا این دومین جلسه ی خانوادگی در سال جاری۱۴۰۲ می باشد.

در این برنامه بعد از نماز جماعت مغرب و عشا، فرمانده محترم محور سلمان ضمن عرض خداقوت به فرمانده محترم گردان ۱۰۳ و پایوران و همچنین خانواده های پایوران این گردان گفت: ما پاسدارا کارمان در قبال انقلاب و وظیفه مان برای حفظ این انقلاب و نظام زیاد هست که به تنهایی از پس این کار برنمی آییم مگر به پشتوانه محکم و حضور زنان و فرزندان با ایمان وصبور و انقلابی مثل شما، خانواده ی محترم پاسدار در اجر و اون جهادی که همسرانشان در ماموریت های محوله به سپاه پاسدران دارند حتما حتما شریک هستند و حتما پای اعمال خانواده بخصوص همسران محترم پاسداران نوشته خواهد شد.

لازم به ذکر است که بمناسبت هفته ی کرامت به  فرزندان پایوران گردان جوایز نفیسی اهدا و در آخر خانواده ها  سر سفر کرم اهلبیت(علیه السلام) میهمان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار