خبرهای داغ:
به منظور بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و بالا بردن روحیه برنامه کوه گشت بسیجیان و پایوران جهت بالا بردن سطح آمادگی جسمانی باحضوربسیجیان و پایوران گردان۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل کوه صفه اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۵۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و بالا بردن روحیه برنامه کوه گشت بسیجیان و پایوران جهت بالا بردن سطح آمادگی جسمانی باحضوربسیجیان و پایوران گردان۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل کوه صفه اصفهان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت: ضمن خداقوت به بسیجیان عزیز این برنامه کوه گشت هم جنبه ی ورزش جسمانی و هم بعد بالا رفتن روحیه و همچنین جنبه فرهنگی داشته و دارد.

  این فرمانده با بیان اینکه حضور موثر بسیج و بخصوص مومنین و مردم انقلابی در همه صحنه ها  جهت تذکر لسانی خود امر به معروف بوده و گاها این قبیل تذکرات و با روی خوش و با بیان خوش تاثیر بیشتری در فرد نا آگاه می گذارد، خاطرنشان کرد: حضرت آقا(مدظله العلی) در فرمایشاتی در مورد حجاب فرمودند:

حجاب یک ضرورت شریعتی است، شریعت است، ضرورت شرعی است، یعنی هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد این را ‌همه باید بدانند، منتها آن کسانی که حجاب را به طور کامل رعایت نمیکنند، اینها را نباید ‌متّهم کرد به بی‌ دینی و ضدّ انقلابی کرد، پس ماهم باید رعایت کاملا احترام و محترمانه تذکر لسانی را بدهیم تا وظیفه ی ما یعنی همان فروع دین که یکی از آنها امربه معروف و نهی منکر است انجام بدهیم.

لازم به ذکر است این برنامه از ابتدا بصورت گروه بندی انجام شد و در پایان همراه با قرائت زیارت عاشورا، روایتگری و پذیرایی از بسیجیان و پایوران در طبیعت کوه زیبای صفه اصفهان در کنار مرقد مطهر پاک شهدای گمنام این کوه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها