خبرهای داغ:
به منظور بالا بردن روحیه برنامه عیادت ودیدار از جانباز مدافع حرم گردان با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در محل در بیمارستان شهید رجایی شهر گلدشت انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۵۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردن روحیه برنامه عیادت ودیدار از جانباز مدافع حرم گردان با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در محل در بیمارستان شهید رجایی شهر گلدشت انجام شد.

فرمانده گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: یکی ازجانبازان بزرگوار نیروی اسبق این گردان بود که به خاطر عوارض موج انفجار در بحث مدافعان حرم در سوریه، در بیمارستان شهید رجایی بستری می باشد، این گردان با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان طی برنامه ای از قبل پیش بینی شده از این عزیز جانباز بستری شده در بیمارستان عیادت و دیدار کرد.

این فرمانده گردان ادامه داد: پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله وسلم) در خصوص عیادت ودیدار از بیمار در بستر افتاده فرمودند:

هر كس به عيادت بيمار برود ، هفتاد هزار فرشته او را مشايعت مى ‏كنند و برايش آمرزش مى ‏طلبند تا آن گاه كه به منزل خود برگردد.

وی در ادامه افزود؛ پیامبر رحمت(صل الله علیه و آله وسلم) نه تنها از بیمارانی که در اطراف منزل، یا کوچه های نزدیک و همسایگان، بلکه در دورترین مکان ها نیز از بیماران عیادت می کرد، از شیوه های آن حضرت در عیادت ازبیمار این بود که می فرمود: «اگربیماری از بیمارانتان، چیزی را هوس کرد، آن را به وی بخورانید.

در روایتی آمده است که پیامبر(صل الله علیه و آله وسلم) بیماران را در دورترین محله های مدینه نیز عیادت می کرد، و به بیماران توصیه میکرد که  از خداوند دعای زیر را طلب کنند وخدا را این گونه بخوانند: خداوندا، از تو می خواهم که عافیت را پیش اندازی و بر امتحان خویش، شکیبم بخشی ومرا به سوی رحمت خویش ببری.

لازم به ذکر است که در این دیدار فرمانده گردان سلام ویژه فرمانده محترم لشکر و همچنین اعضای شورا و کارکنان لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام) را خدمت جانباز مدافع حرم بستری شده ابلاغ کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها