خبرهای داغ:
گردان ویژه فاتحین دوم حضرت علی اکبر(علیه السلام) :

برگزاری اولین جلسه آموزشی کارگروه اندیشه ورز بسیجیان

به مناسبت سالروز بازگشت پیکر سردار شهید علی هاشمی، اولین جلسه اندیشه ورز و کارگروه های تخصصی آموزشی گردان ویژه فاتحین دوم حضرت علی اکبر(علیه السلام) با حضور فرمانده گردان، ارکان گردان و نیروی انسانی گردان در منزل یکی از اعضای گردان تشکیل گردید.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت سالروز بازگشت پیکر سردار شهید علی هاشمی، اولین جلسه اندیشه ورز و کارگروه های تخصصی آموزشی گردان ویژه فاتحین دوم حضرت علی اکبر(علیه السلام) با حضور فرمانده گردان، ارکان گردان و نیروی انسانی گردان در منزل یکی از اعضای گردان تشکیل گردید.

فرمانده گردان ویژه فاتحین حضرت علی اکبر(علیه السلام) گفت:  ارکان گردان به میزبانی یکی از اعضای گردان اولین جلسه اندیشه ورز گردان را با نام و یاد سردار شهید علی هاشمی آغاز نمودند.

فرمانده گردان با اشاره به رشادت های شهید افزود: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(قدس سره الشریف) در منطقه و دنیا و همچنین معرفی سیره و زندگی شهدا که روشنگر راه بوده، نقش به سزایی در تربیت نیروهای جوان انقلابی و موثر در انقلاب خواهد داشت، لذا این جلسه جهت بالا بردن توان رزم، بالا بردن آمادگی جسمانی، آموزشهای علمی و عملی و... با طرح موضوعات مختلف برگزار و در مورد مسائل در پیش رو گفتگو و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها