برگزاری اولین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارمندان استان همدان+تصاویر

همدان-اولین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارمندان استان همدان با هدف ابلاغ و توجیه برنامه‌های سال ۱۴۰۲ بسیج ادارات برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۴۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارمندان استان همدان با هدف ابلاغ و توجیه برنامه‌های سال ۱۴۰۲ بسیج ادارات برگزار شد.

این گردهمایی با حضور امیر ترکاشوند، مسئول سازمان بسیج ادارات استان مدان، احد امیری، جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی اقشار استان، حسین نجفی فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهید مقصودی، حجت الاسلام طالبی رئیس هیات اندیشه ورز و سرمربی صالحین این سازمان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل در محل سالن جلسات شرکت انتقال گاز منطقه ۷همدان برگزار شد.

احد امیری، جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی اقشار بسیج استان همدان در این مراسم به مسائل کشور و منطقه و نیز وظایف فرماندهان پایگاه‌ها در برابر نقشه‌های دشمن در جامعه پرداخت.

امیر ترکاشوند مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان نیز در ادامه برنامه‌های ابلاغی بسیج ادارات پایگاه‌ها را با توجه به قرارگاه‌های ۹گانه بسیج تشریح و تبیین و بر تلاش و همت همه جانبه فرماندهان در همراهی و فعالیت تشکیلاتی اعضای پایگاه به صورت یکپارچه و هماهنگ تاکید کرد.

در ادامه نیز زارعی، مدیر شرکت انتقال گاز منطقه ۷همدان گزارشی از فعالیت و ماموریت‌های این شرکت در منطقه غرب کشور ارائه کرد و سپس حجت الاسلام طالبی به بیان حدیث اخلاقی از امام صادق (ع) و لزوم قوت و ادامه بحث شجره طیبه صالحین و همچنین توجه به اهمیت برگزاری نماز جماعت در ادارات پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار