خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

عملیات بیت المقدس از راهبردی ترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود / فتح الفتوح خرمشهر با تقوا امکان پذیر شد

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: عملیات بیت المقدس یکی از راهبردی ترین عملیات های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس بود که منجر به فتح خرمشهر شد و هیمنه رژیم بعث عراق را از بین برد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۶۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

عملیات بیت المقدس از راهبردی ترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود / فتح الفتوح خرمشهر با تقوا امکان پذیر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه گرگان گفت: با اجرای ۴ عملیات ثامن الائمه ، طریق القدس ، فتح المبین و بیت المقدس ورق جنگ به نفع ایران اسلامی برگشت و فضای عدم فتحی که در دوران بنی صدر ایجاد شده بود به کلی از بین رفت.

وی افزود: عملیات بیت المقدس یکی از راهبردی ترین عملیات های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس بود که منجر به فتح خرمشهر شد و هیمنه رژیم بعث عراق را از بین برد.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: دشمن بعثی به قدری از گرفتن خرمشهر مغرور بود که روی در و دیوار شهر نوشته بود " آمده ایم که بمانیم " اما اراده خداوند متعال بر این بود که این شهر به آغوش ایران اسلامی بازگردد تا ما در فتح خرمشهر نزدیک به ۱۲ هزار بعثی را به اسارت خود درآوریم.

فرمانده سپاه نینوا: از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرمودند خرمشهر ها در پیش است لازم است باور داشته باشیم فتح الفتوح خرمشهر با تقوا امکان پذیر شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ۴۰ سال پیش ، مدتی بعد از فتح خرمشهر ، اسرائیل با تمام قوای خود به جنوب لبنان حمله کرد اما امروز این رژیم به قدری مستاصل و درمانده است که سامانه دفاعیش توان مقابله با موشک های جبهه مقاومت را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار