سردار باستان مطرح کرد؛

لزوم تبیین الگوهای شایسته زنان و دختران ایرانی

مسئول سازمان بسیچ دانش آموزی طی پیامی مطرح کرد: تبیین الگوهای شایسته برای دمیده شدن روحی تازه در کالبد زنان و دختران ما بسیار ضروری و با اهمیت است.
کد خبر: ۹۵۱۳۶۸۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

تبیین الگوهای شایسته  برای دمیده شدن روحی تازه در کالبد زنان و دختران
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زنان جوان و دختران دانش آموز و دانشجو باید هویت والای زن اسلامی را آن چنان زنده کنند که چشم دنیا را به خود جلب کند

مقام معظم رهبری(حفظه الله)

 

درجهان امروز، بشر با بحران هویت و بن بست های اخلاقی و معنوی بسیاری روبه روست و صد افسوس که هجمه و دسیسه های شیاطین و ایادی آنها در این دوران جاهلیت مدرن، بیش از پیش زنان و دختران را نشانه گرفته و به انحای مختلف سعی بر آن دارد تا با ارائه ضد ارزشها به جای ارزشها و هرزگی ها به جای حفظ حریم ها قدرت تفکر و اندیشه را از او سلب نموده و با نگریستن به زن به چشم یک ابزار و کالا به جای مصونیت بخشی به او به عنوان مستحکم ترین دژحفظ سلامت روان جامعه ، فرهنگ خود را بر ذهن و فکر و نگرش و رفتار و در یک کلام سراسر وجود زن و بالاخص زن و دختر ایرانی استیلا بخشد.

در این میان لزوم تبیین الگوهای شایسته  برای دمیده شدن روحی تازه در کالبد زنان و دختران ما بسیار ضروری و با اهمیت است و این مهم به برکت نگاه عمیق اسلام به شخصیت و هویت زن و به دنبال آن ارزش بخشیدن انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به آنها برای تجلی و ظهور استعدادها و توانایی هایشان در بستری امن و با حفظ کرامت ایشان در قالب گفتمان الگوی سوم زن مسلمان تحقق یافته است.

به یمن تقارن میلاد کریمه اهل بیت (س) و بزرگداشت روز دختر ، صمیمانه ترین تبریکات مان را نثار دختران عزیز و نوگلان زیبای ایران زمین می کنیم و از درگاه خداوند مهربان شادکامی و بهروزی همراه با موفقیت و نیکبختی را برای این آینده سازان فردای سرزمین مان آرزو می نماییم.

مجتبی باستان 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی

ارسال نظرات
آخرین اخبار