خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) نهاوند خبر داد

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه طی دهه کرامت در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه(س) نهاوند

همدان- فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) نهاوند گفت: ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و دهه کرامت پیش بینی شده که در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار شود.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۷۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

عالیه غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) اظهار کرد: حضرت معصومه(س) بزرگ بانویی است که همراه برادرش امام رضا(ع) آموزگاران تقوا، احسان و کرامت برای تمامی اعصار شدند.

وی با بیان اینکه، فاصله میان ولادت کریمه اهل بیت(س) تا تولد امام هشتم(ع) دهه کرامت نامیده شد تا ارزش وجودی آن خوبان را همگان دریابند، افزود: این دهه مبارک یادآور بسیاری از نکته‌های متعالی ارزشمند در دین مبین اسلام است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) نهاوند تصریح کرد: این ایام فرصتی شایسته است که لطیف‌ترین علایق مهر و وفای بی همتای یک خواهر به مقام شامخی و والای برادر خویش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و دهه کرامت پیش بینی شده که در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار می‌شود، گفت: مراسم روز دختر، تجلیل از بانوان موفق، تجمع رضوی و استقبال از پرچم مقدس بارگاه امام رضا(ع)، برگزاری نشست‌های بصیرتی و برنامه‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه های روز دختر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار