فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ:

الگوی دفاع مقدس، رمز پیشرفت کشور

نشست بصیرتی شهرستان کوهرنگ در فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۴۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ در این نشست فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با گرامیداشت مناسبت های خردادماه، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در 3خرداد 1361افزود: هرگاه با ایمان و اعتقاد به خداوند و در مسیر الهی حرکت نمودیم، خداوند یاری خود را نسیب ما کرد و مصداق این موضوع موفقیت های پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم در صدر اسلام و شکست داعش توسط نیروهای مقاومت در چندسال گذشته می باشد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، در ادامه با اشاره به سخن «خرمشهر ها در پیش است» مشکلات روز جامعه و کشور را از مصادیق آن دانست و افزود: اگر بخواهیم همانند رزمندگان دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر موفق باشیم باید همان الگوی دفاع مقدس را سرلوحه خود قرار دهیم و این رمز موفقیت و پیشرفت کشورست.

این مقام مسئول در ادامه صحبت های خود با اشاره به موضوع حجاب و عفاف خاطر نشان کرد: موضوع حجاب، امری الهی است که توسط خداوند حد و حدود آن مشخص گردیده است و نیز در هر کشوری قوانینی پیرامون پوشش وضع شده است که لازم الاجرا می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ خاطر نشان کرد: بر اساس آمار سازمان های بین المللی در خود کشورهایی که اکنون مدعی حقوق زنان شده اند، مشکلات بسیار زیادی گریبانگیر زنان جوامع خودشان می باشد و زنان محجبه این سرزمین با رسیدن به بالاترین مقام های علمی و ورزشی نشان دادند که این حجاب اسلامی مانعی در جهت رشد و پیشرفت آنان نمی باشد.

سرهنگ موسایی، هدف این اقدامات دشمن را مخدوش نمودن ذهن جوانان و نوجوانان ایران عزیزمان دانست تا به جای توجه بر رشد و پیشرفت در زمینه درست، بر موضوعات حاشیه‌ای و بی اهمیت بپردازند.

وی در ادامه افزود:باید نسبت به این موضوع هوشیار باشیم چراکه سهل انگاری در این خصوص سبب آسیب رسیدن به فرهنگ و تمدن اصیل ما می گردد و از عواقب آن افت سطح علمی کشور و سطحی نگری و عقب ماندن از قطار پیشرفت جهانی می باشد.

سرهنگ موسایی در پایان سخنان خود با اشاره به هفته ایثار و مقاومت افزود: شهیدان ما تمام داشته خودشان را تقدیم دین نمودند و به ما نشان دادند که اگر در راه خدا صبوری و استقامت کرده و با ایمان و اعتقاد در راه الهی حرکت کنیم قطعا موفقیت های شیرین و پایداری نسیب ما خواهد شد.

ارسال نظرات