خبرهای داغ:

همایش پیاده روی خانوادگی در روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد

به مناسبت هفته جوانی جمعیت، همایش پیاده روی خانوادگی به همت پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان سرخه و روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۵۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته جوانی جمعیت، همایش پیاده روی خانوادگی به همت پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد در سرخه با حضور ادهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان روستا با مشارکت بسیجیان برگزار شد.

این برنامه با پیاده روی در مسیرهای مشخص شده در روستا آغاز و پس از اجتماع در سالن ورزشی با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و ورزشی با اجرای حجت الاسلام و المسلمین خدری نیا به پایان رسید.

گفتنی است این برنامه با همکاری شورای اسلامی، دهیاری، اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه، مرکز بهداشت، مسجدالزهرا (س)، هیئت بازی های همگانی شهرستان سرخه، هیئت ورزش های بومی محلی شهرستان سرخه، کتابخانه و مدارس مومن آباد برگزار شد.

لازم به ذکر است در پایان از دانش آموزان برگزیده، خانواده های دارای سه فرزند حاضر در پیاده روی، برندگان مسابقات فرهنگی، مسابقه طناب کشی و هفت سنگ و نیز به قید قرعه از شرکت کنندگان برنامه با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار