خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

بیش از یکصد عنوان برنامه ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان برگزار می شود

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست مشترک خبری در جمع اصحاب رسانه از برگزاری بیش از یکصد عنوان برنامه ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز نشست مشترک خبری با محوریت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، رئیس ستاد قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، نماینده انتظامی استان قزوین، در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک ایام میلاد پربرکت کریمه اهل بیت و سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: یکی از رخدادهای مهم تاریخ انقلاب، سالروز فتح خرمشهر است که با رشادت ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام این پیروزی بزرگ پس از چندین ماه نصیب ملت بزرگ ایران شد.

وی گفت: امسال نیز با توجه به تدابیر سپاه پاسداران برنامه های متعددی جهت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر پیش بینی شده و بیش از یکصد برنامه محوری با هماهنگی سپاه های شهرستانی در سطح استان برگزار می شود که محوری ترین برنامه، برگزاری صبحگاه مشترک و وحدت نیروهای مسلح در سوم خرداد در محل سپاه استان با حضور یگان های نمونه نیروهای مسلح، اعضای شورای تامین، مدیران استان و با حضور یکی از فرماندهان عالی رتبه دفاع مقدس کشور می باشد.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، بصیرتی در سطح استان اظهار کرد: در حاشیه برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، نمایشگاهی از اقتدار و ابزارآلات سپاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

جانشین سپاه استان عنوان کرد: امروز کشور در بحث مسایل نظامی به جایگاه بلندی رسیده و رسانه ها می توانند تبیین گر این موفقیت ها باشند که با توجه به تمام تحریم‌ها و محدودیت های کشور در سال های دوران دفاع مقدس، توانستیم خرمشهر را پس از چندین ماه فتح کنیم که سلاح ما ایمان و توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) بود.

وی افزود: امروز در حوزه نظامی به جایگاهی رسیدیم که ناو مکران که افتخار بزرگی برای کشور است، پس از چندین ماه، طی چند روز اخیر با حضور برادران ما در ارتش جمهوری اسلامی ماموریت خود را به پایان رساند و افتخارات امروز ما مرهون رزمندگانی است که در ماموریت های مختلف حضور دارند.

سرهنگ طاهرخانی یادآور شد: امروز اقتدار نظامی ما به سطحی رسیده که دشمن خیال قدرت افزایی ندارد و قدرت موشکی جمهوری اسلامی یکی از مصادیق برجسته و واقعی این اقتدار نظامی است.

وی اضافه کرد: در بعد سیاسی امروز جایگاه ای آن اسلامی در سطح بالایی از دیپلماسی در سطح منطقه و جهان است و نقش مهمی در وحدت آفرینی در منطقه دارد. همچنان که روزی عربستان به دنبال سرکوب دولت بشار اسد در سوریه بود اما به برکت وحدت آفرینی و حضور ایران اسلامی، امروز عربستان برای گردهمایی اتحادیه عرب با افتخار به استقبال بشار اسد می رود.

جانشین سپاه استان در ادامه تصریح کرد: در روز سوم خرداد مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و فرماندهان دفاع مقدس، کوهپیمایی نیروهای مسلح، یادواره شهید میوه چین، برنامه های مختلف فرهنگی در سطح دانشگاه ها، ارائه بسته های معیشتی به جامعه هدف، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه قزوین، مراسم زنگ ایثار و مقاومت از جمله برنامه های این ایام است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار