دانش آموز موفق و مولف سه جلد کتاب و فعال در عرصه ورزش و قرآن از زنجان

زنجان - دانش آموز موفق کلاس نهم گفت: بنده مولف سه جلد کتاب و فعال در عرصه ورزش و قرآن هستم.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۴۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

دانش آموز موفق و مولف سه جلد کتاب و فعال در عرصه ورزش و قرآن از زنجان

سیده بهاره حسنی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت: بنده دانش آموز پایه دهم رشته انسانی مدرسه شاهد فاطمیه و مولفه سه جلد کتاب و فعال در عرصه ورزش و قرآن هستم.

وی افزود: با توجه به اینکه استعداد نوشتن داشتم شروع به نوشتن کتاب کردم و با توجه به علاقه زیاد به روانشناسی اولین کتاب بنده مرتبط با موضوع تربیت بود.

این دانش آموز موفق بیان کرد: کتاب دوم بنده در مورد امام زمان (عج) بود که به چاپ رسید و در حال حاضر سومین کتاب خود که به صورت نقد ادبی و اجتماعی است شروع به نوشتن کرده‌ام.

حسنی عنوان کرد: از دوران ابتدایی به ورزش علاقه بسیاری داشتم که این امر سبب شد در رشته‌های شنا و ژیمناستیک موفقیت کسب کرده و به مدارج عالی برسم و همچنین در زمینه قرآنی در رشته ترتیل و گفتمان مهدوی حائز رتبه برتر در کشور شدم.

وی در خصوص نقش پدر و مادر در کسب موفقیت‌ها گفت: تربیت صحیح و اصولی یکی از مسائل مهم است که خانواده بنده به این امر اهتمام ویژه‌ای داشتند و باعث شدن به این سمت کشیده شوم.

وی با بیان اینکه همه انسان‌ها نیاز‌هایی دارند که می‌توانند با راه‌های مناسب آن برسند افزود: یکی از این نیاز‌ها کسب مقبولیت در خانواده، همسالان، دوستان و جامعه است و همه ما دوست داریم مفید و شایسته باشیم و این نیاز در دوران نوجوانی و جوانی بیشتر احساس می‌شود.

این دانش آموز موفق گفت: توصیه من به هم سن وسال‌های خودم، نوجوانان و جوانان این است که نیاز‌ها و استعداد خود را شناخته و نسبت به شکوفا کردن و به ثمر نشاندن آن‌ها از طریق راه‌های مناسب اقدام کنند.

حسنی عنوان کرد: باید با بصیرت و با دیدگاه منطقی و عقلانی به موضوعات جامعه نگاه کنیم باعث می‌شود مشکلات ما حل شود. 

ارسال نظرات