خبرهای داغ:
در آغاز دهه کرامت برگزار شد؛

مراسم جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر

مراسم جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر درحسینیه امام حسن مجتبی علیه السلام شهر مال خلیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۰۷۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عباس محمودی با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: از جمله خصوصیات بانو کرامت این است که ایشان از جهت علمی مقام بزرگی دارند تا جایی که در غیاب پدر بزرگوارشان جواب سوالات رو می‌دادند و در تایید جواب ها، پدربزرگوارشان فرمودند: "فداهَا أَبُوهَا"...

وی ادامه داد: از دیگرخصوصیت بعدی آن حضرت این است که زیارتنامه ایشان از زبان معصوم است، همانند حضرت ابوالفضل و حضرت علی اکبر علیهم السلام درسی که ما می‌توانیم در قسمتی از زیارت نامه ایشان بگیریم این است که دائما باید دعای مان این باشد."اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ أَنْ تَخْتِمَ لِي بِالسَّعَادَةِ" خدایا من از تو می‌خواهم عاقبت ما را به سعادت ختم کن،خیلی خوب است این دعا را به توصیه بزرگان در قنوت های مان از خدای متعال بخواهیم...

ناطق افزود: در طول تاریخ اسلامی و هچنین انقلاب اسلامی کسانی بودند که از اول در مسیر حق بودند اما عاقبت شان ختم بخیر نشد، از جمله بلعم باعورا که خدای متعال در آیات ۱۷۵ و ۱۷۶سوره مبارکه اعراف بیان فرمودند.

حجت الاسلام محمودی، همچین شخص زبیر که یک زمانی در مسیر حق بودند اما عاقبت به شر شد و در جنگ جمل جلوی امام علی علیه السلام ایستادند.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: بر عکس آن هم وجود دارد کسانی که مسیرشان حق نبود اما با پیروی از ولایت عاقبت شان ختم بخیر شد از جمله جناب حر... و همچنین پسر ابوجهل در مسیر انقلاب اسلامی هم تاریخ به یاد داده است کسانی که درس خارج ها داشتند و جزء علمای زمان خودشان بودند اما عاقبت شان بخیر نشد.

وی ادامه داد: درسی که ما باید از سیره بزرگان و همچنین وصیت نامه شهدا از جمله حاج قاسم سلیمانی بگیریم این است که اگر در مسیر ولایت و رهبری باشیم به عاقبت بخیری خواهیم رسید،ملاک حق و باطل این است که در مسیر ولایت باشیم و از نائب امام زمان ارواحنافداه تبعیت کنیم.

اقامه نماز مغرب وعشا،تلاوت کلام نورانی،سخنرانی و مداحی مولود خوانی و هدیه به دخترانی که نامشان معصومه بود و پذیرایی از برنامه‌های شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار