خبرهای داغ:

جشن گلریزان دختران محله زینبیه به مناسبت روز دختر

به همت پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب(س) گلریزان مجازی دخترانه به مناسبت هفته جمعیت همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۶۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

جشن گلریزان دختران محله زینبیه به مناسبت روز دختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه محبوبی،فرمانده پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب(س) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) که فرمودند :« ما از اول انقلاب، هر كار بزرگی كه توانسته‌ایم انجام بدهیم، به بركت اعتماد به نفس و بلندپروازی و كار جهادی بوده است۰» گفت: از آنجایی که امروز مسأله بحران جمعیت به شدت حائز اهمیت است،باید بدانیم که تنها با روحیه جهادی می توان با این مسأله خطیر مقابله و با حضور و همکاری همگانی می توان از این بحران عبور کرد.

وی در ادامه افزود: امروز عده ای در صف اول این جهاد قرار دارند که لازم است با پشتیبانی های مان در کنارشان باشیم.

محبوبی اضافه کرد: از این رو دختران بصیر و ولایی محله زینبیه با گلریزان روز دختر، زمینه شادی دختر بچه های یک خانواده پر جمعیت را فراهم کردند تا سهمی کریمانه در جهاد فرزند آوری داشته باشند.

وی در پایان گفت: این برای دومین بار است که دختران محله روز دختر را با برگزاری گلریزان برپا می کنند که یک بار برای حضور در عرصه فرهنگی_سیاسی و اینبار برای حضور در میدان  فرهنگی_اجتماعی  که باید برای داشتن این دست نوجوانان پویا و بصیر ،خدا را شکر کرد.

جشن گلریزان دختران محله زینبیه به مناسبت روز دختر

انتهای پیام/نیک‌اندیش

ارسال نظرات