خبرهای داغ:

رفع فوری مشکل آب مجتمع دامداران شاهرود با حضور مسئولین شهرستانی و سپاه

شاهرود_ با حضور مسئولین شهرستانی و کانون بسیج مهندسین کشاورزی و صنعت و معدن شاهرود، مشکلات مجتمع دامداران شاهرود بررسی و بصورت فوری مشکل آی رفع و بقیه مشکلات نیز به کارگروه رفع موانع تولید ارجاع گردید.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۰۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج، معاون برنامه ریزی و مالی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود به همراه مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی و مدیران جهاد کشاورزی، امور عشایری، منابع طبیعی، بانک کشاورزی و کارشناسان کلینیک صنعت یار کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن جهت بررسی میدانی مشکل خرابی غیر مترقبه پمپاژ آب از چاه برای مجتمع دامداری‌های صنعتی واقع در جنب جاده دهملا شاهرود حضور یافتند.
در این حضور با رایزنی‌های گروهی این ستاد و با همکاری ناوگان انتقال آب اداره امور عشایری و گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم و ... تا رفع خرابی، آب رسانی فوری به این مجموعه و احشام صورت گرفت
همچنین بررسی مشکلات مالی و نهاده‌ای و زیر ساختی (استخر بزرگ و متناسب جهت ذخیره و انعطاف در مشکلات و روشنایی و حصار اطراف و واگذاری واحد‌های غیر فعال با فراد واجد شرایط) مورد بررسی قرار گرفت و با جمع بندی پیشنهادات عملیاتی، قرار بر تشکیل جلسه ستاد رفع موانع شهرستان با حضور استاندار در این راستا شد.
در این مجتمع بالغ بر ۴۰ واحد دامداری صنعتی وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها