خبرهای داغ:

برپایی بازارچه مشاغل خانگی در راستای حمایت از بانوان کارآفرین

به مناسبت دهه کرامت و روز دختر بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی خواهران بسیجی در اهوازبه همت حوزه ۴ توحید بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز با برپایی ۱۰غرفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۲۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه امام علی ع اهواز، 

بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی شمیم یاس خواهران بسیجی به مناسبت دهه کرامت و روز دختر در اهوازبه همت حوزه ۴ توحید بسیج خواهران سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز ۱۰غرفه ارائه محصولات خانگی و ارگانیک در کیانپارس،اهواز برگزار شد

خانم معصومه افخمی فرمانده این حوزه با اعلام این خبر گفت:در این برنامه که با همکاری خانم سحر عبدالهی بانوی کارآفرین بسیجی و باهدف حمایت از مشاغل خانگی و حمایت از بانوان خودسرپرست و ایجاد امید به زندگی و دستیابی به بازار کار وایجاد اشتغالزایی ایجاد و تشکیل گردید ۱۰ غرفه فروش محصولات در معرض دید و خرید عموم مردم قرار گرفت.

 

افخمی گفت:این بازارچه به مدت ۱۲روز و با حمایت همه جانبه سازمان میادین شهرداری اهواز در کیانپارس اهوازبرگزار گردید که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

 

وی در پایان گفت:این قبيل برنامه ها در طول سال و بصورت نمایشگاه های مشاغل خانگی وچرخشی در مکان‌های مختلف شهر اهواز برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار