خبرهای داغ:

جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان سرخه برگزار شد

جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان سرخه، با موضوع بررسی تقویم جشنواره های شهرستان در فرمانداری سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۱۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای روز جهانی میراث فرهنگی، جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان سرخه با حضور حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه و مدیران شهرستانی با موضوع بررسی تقویم جشنواره های شهرستان در فرمانداری سرخه برگزار شد.

حجت اله کرمانی در این جلسه اظهار کرد: ازتمام پناسیل های شهرستان در جشنواره استفاده و برنامه ریزی های لازم جهت معرفی محصولات شهرستان به عنوان یکی از مهمترین بخش های جشنواره انجام شود.

او افزود: پوستر و کلیپ های مناسبتی در خصوص این جشنواره آماده و تبلیغات خوبی جهت معرفی (محصولات شهرستان ،جاذبه های گردشگری و غیره) در فضای مجازی توسط کمیته اطلاع رسانی انجام گیرد.

فرماندار شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: برنامه ریزی توسط بخشدار مرکزی سرخه انجام تا جشنواره های محلی که در سنوات قبل در روستا برگزار می‌شده است با همکاری اهالی روستا با جدیت بیشتر پیگیری و اجراء شود.

کرمانی خاطرنشان کرد: تنوع در جشنواره حتما دیده شود تا برای شرکت کنندگان جذابیت بیشتری داشته و استقبال شود. همچنین برنامه های ورزش‌های بومی محلی، معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان، نجوم در شب، معرفی غذاهای محلی و دیگر موارد به عنوان بخش هایی از جشنواره شهرستان در نظر گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها