جلسه تعامل و هم اندیشی ناحیه مقاومت بسیج عسلویه و فراجا

جلسه تعامل و هم اندیشی فرماندهی انتظامی شهرستان با سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۸۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،  فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان این یگان با فرمانده نیرو انتظامی شهرستان دیدار کردند.

بر همین اساس سرهنگ حسین خواجه فرمانده  انتظامی شهرستان در خصوص برگزاری جلسه فصلی تعاملی سپاه خاتم الانبیاء (ص) و فرماندهی انتظامی شهرستان اظهار داشت: مهم‌ترین خواسته مقام معظم رهبری مدظله العالی از نیروهای مسلح، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، حفظ آرامش جامعه و امنیت مردم است، بنابراین همه‌ نیروها باید زیر چتر ولایت سربازی کنیم.

 

وی افزود:اعضای سپاه و نیروی انتظامی شهرستان در اجرای ماموریت‌های خود همدلی و یک صدایی دارند؛ تلاش سپاه و نیروی انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت مطلوب و حفظ آرامش جامعه تاثیرگذار بوده؛ به گونه‌ای که طی 2 سال گذشته شاهد کاهش جرایم در سطح شهرستان بودیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عسلویه در جلسه تعامل و هم اندیشی ناحیه مقاومت بسیج عسلویه و ناجا گفت، امام علی (ع)می فرمایند: پیروزی در دور اندیشی است. اگر کسی می خواهد موفق باشد باید نقاط ضعف و قوت خود را بسنجد مردم دنبال حامی هستند و بهترین حامی برای مردم می تواند نیروهای مسلح باشد که پیرو ولایت فقیه هستند.

 

فرمانده ناحیه عسلویه در این جلسه بیان کردند: مجموعه نیروهای انتظامی مجموعه ای است که همیشه باب شهادت به روی آنها باز است و هر هفته در گوشه و کنار این کشور یادگاران را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران می کند که تازه ترین آن شهدا مظلوم مرزبانی در سراوان بودند. وی در ادامه یادآور شد برای تحقق وعده ی الهی ما، راهی نداریم جز اینکه قوی شویم.جبهه استکبار هر لحظه برای کشور ما دسیسه می کند و می خواهد به ما ضربه بزند که تدبیر مقام معظم رهبری خیلی از این دسیسه ها را نقش بر آب کرده است.

 

سرهنگ تاجیک افزودند:دشمن ما تمام قد در جهت آسیب زدن به کشور ایستاده است و قصدی جزء تضعیف ما ندارد و ما راهی جز قوی شدن و بالا بردن توان خود نداریم.

 

در این جلسه در خصوص گشت های رضویون که چند سالی است با همکاری نیروهای انتظامی و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان عسلویه برگزار میگردد بحث شد و به نقاط ضعف و قوت طرح در چند سال گذشته پرداخته شد.

جلسه تعامل و هم اندیشی ناحیه مقاومت بسیج عسلویه و فراجا

در پایان فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه از فرماندهی انتظامی سرهنگ حسین خواجه و جانشین وی عبدالحسین حسینی تقدیر به عمل آورد.

پایان/

ارسال نظرات