بیانیه بسیج جامعه زنان کردستان به مناسبت سوم خرداد ماه

بسیج جامعه زنان کردستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۳۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بسیج جامعه زنان کردستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.
مشروح بیانیه بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه): «فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است.»

سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، نمادی از نصرت الهی و نمودی از عزت، «مقاومت، ایثار و پیروزی» است.

خرمشهر را خدا آزاد کرد"، زیرا آحاد ملت ایران با خداوند متعال، میثاق صیانت از دین و پایداری در مقابل دشمنان اسلام بسته و دست بیعت با رهبر خدایی و الهی داده بودند و خداوند آنچنان که وعده داده بود ملت را یاری و خرمشهر را آزاد کرد و دشمن تا بن دندان مسلح را از پیروزی بر ملت غیور ایران ناامید و مایوس ساخت.

این عملیات طی چندین مرحله انجام شد و در نهایت در سوم خرداد ماه آزادی خرمشهر را رقم زد و رهبر کبیر انقلاب در اوج خداباوری و اخلاص، فرمود: "فتح خرمشهر فتح خاک نیست؛ فتح ارزش‌های اسلامی است؛ خرمشهر شهر لاله‌های خونین است؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد".

بسیج جامعه زنان کردستان یاد و خاطره همه رزمندگان و حماسه‌سازان دفاع مقدس بویژه شهدای عملیات بزرگ و غرور آفرین آزادی خرمشهر را گرامی می‌دارد، به امید آنکه امت اسلامی در آینده‌ای نه چندان دور مفتخر به آزادسازی مسجدالاقصی و پاک‌سازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار بشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات