خبرهای داغ:

اردوی جهادی دانشجویان اهوازی در اروند کنار

اردوی جهادی، عمرانی فرهنگی دانشجویان دانشکده نفت اهواز با حضور در مناطق محروم اروند کنار آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۴۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بسیج دانشجویی؛ علی رمضانی  با اشاره به برپایی اردوی جهادی دانشجویان در مناطق محروم اروند   افزود : عمده کار در حیطه عمرانی بوده که شامل ساخت دیوار جهت حفظ حریم خانه در دو محل بوده و علاوه برآن در حیطه فرهنگی نیز برگزاری مسابقه فوتبال برای نوجوانان روستا و اهدا جوایز و ارتباط گیری با آنان می باشد.

 

 مسئول اردوی جهادی دانشکده نفت گفت : هدف از برگزاری این اردو کمکی در حد توان به برخی از محرومان منطقه ومهم تر از آن آشنایی دانشجویان با سطوح پایین جامعه و ایجاد احساس همدردی با آنها و خودسازی با تلاش در عرصه جهاد می باشد.

 

 

رمضانی با اشاره به اینکه اردو در شهر اروندکنار به دلیل دسترسی و شناسایی بهتر نیازمندان انتخاب شده است گفت : باتوجه به هدف از قبل تعیین شده کاملا انتظارات برآورده شده است ولی در حوزه فرهنگی بدلیل استقرار کوتاه مدت ما کار قوی صورت نگرفته است.

 

وی تصریح کرد : آینده نیز تلاش می شود برنامه ای هدف دار تر و در سطوح بیشتری از لحاظ مدت اقامت و برنامه متنوع تری در حوزه هایی قبیل کار عمرانی در تخصص های دیگر(بنایی،جوشکاری،کاشی کاری و...) و یا امور دامی(واکسیناسیون) و حضور خواهران در حیطه فرهنگی و آموزشی صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها