حجت‌الاسلام والمسلمین علی دریکوندی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان درپیامی سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت‌الاسلام والمسلمین علی دریکوندی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان درپیامی سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتح الفتوح سوم خرداد سال 1361 تجلی عنایت خاصه خداوند قادر متعال و یادآور جانفشانی و ایثارگری غیور مردان و رزم آوران خیبرشکنی است که طی نبردی شجاعانه دژهای مستحکم دشمن متجاوز را با طنین نام مبارک " علی ابن ابیطالب (ع) "در هم شکستند و خونین شهر را فتح کردند.

بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، و ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این مناسبت سترگ، خاطره انگیز و غرورآفرین را به ملت بزرگ ایران، رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک عرض می نمایم و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

علی دریکوندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی علیه السلام تنگستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات