خبرهای داغ:

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سالروز آزادسازی خونین شهر در صحن مسجد جامع خرمشهر

به مناسبت سوم خرداد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم اهواز، جناب آقای دکتر محراب، یگان‌های نظامی ، انتظامی ، مسئولین و مردم شهرستان خرمشهر مراسم سالروز فتح خرمشهر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۰۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، آیین گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان در صحن مقابل مسجد جامع این شهر، نماد آزادی و آزادگی ایران، برگزار شد.

 

حجت الاسلام موسوی صالحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خرمشهر گفت این برنامه با حضور مسئولین شهری و استانی و حضور پر رنگ نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج ، ارتش،نیروهای نظامی و انتظامی،دریایی زمینی با اجرای صبحگاه مشترک آغاز و سپس امام جمعه محترم خرمشهر حجت الاسلام عادل پور ضمن تبریک ایام خجسته دهه کرامت و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهربه ایراد سخنرانی پرداختند.

 

حاج آقا عادل پور گفت؛در این مراسم باید یاد شهدای خرمشهر بویژه سیدالشهدای خرمشهر شهید جهان آرا را زنده نگه داریم و به ولی خود مقام معظم رهبری بگوییم که ما همچنان آماده جانبازی هستیم.

 

عادل پور ادامه داد: مردم غیور خرمشهر همچنان امیدوارانه از دولت محترم جدیدو انقلابی و ولائی درخواست رسیدگی به مشکلات ریز و درشت زیرساختی این شهر را دارند.

 

 در ادامه نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان طی سخنانی گفت؛ مردم خرمشهر به لطف خدا و حمایت ملت خداجو و انقلابی ایران با ایستادگی و مقاومت باعث شدند یک وجب از خاک ایران جدا نشود.

 

 حجت الاسلام موسوی فرد از رشادت ها و ایثارگری های مردم خرمشهر تقدیر کرد و گفت: مهم ترین افتخار صدام اشغال خرمشهر بود که دنیا درخرمشهر درس مقاومت را از این مردم یاد گرفت مقاومت مردم خرمشهر الگو و سرمشقی برای همه ی ملل آزاده ی جهان شده است. 

امام جمعه اهواز در ادامه گفت ؛ به لطف  مقاومت و پایمردی امروز دشمن جرات نمیکند به ایران نگاه چپ کند و ما در منطقه و جهان حرف اول را میزنیم و این بخاطر جانفشانی و خون شهدای ما است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها