خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار:

آزادسازی خرمشهر، دنیا را به حیرت واداشت

همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: آزادسازی خرمشهر، دنیا را به حیرت واداشت چون هیچکس باور نمی‌کرد که نیروهای مسلح ما بتوانند خرمشهر را پس بگیرند.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۲۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی فیض الهی در مراسم بزرگداشت حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر در اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اشاره به فتح الفتوح بودن عملیات بیت المقدس اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر با نصرت الهی و رهبری الهی امام خمینی (ره) و دلاورمردی‌های فرماندهان و جان برکفان به سرانجام رسید.

وی افزود: خرمشهرِ زیبا، پاره‌ تن وطن در تاریخ چهارم آبان ۱۳۵۹ به اشغال دشمن درآمد و از دامن مام وطن جدا شد و «خونین شهر» لقب گرفته بود و آزادسازی خرمشهر، دنیا را به حیرت واداشت چون هیچکس باور نمی‌کرد که نیروهای مسلح ما بتوانند خرمشهر را پس بگیرند.

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: نتایج گران‌سنگ این فداکاری و فتح، سرنوشت ماهوی جنگ را به نفع دلاوران ایرانی تغییر داد و موجب متلاشی شدن روحیه ارتش رژیم بعث عراق و پایان دادن به زیاده‌خواهی صدام و استکبار جهانی شد، به نحوی که صدام که بعد از اشغال این نقطه حیاتی خود را قهرمان جنگ می‌پنداشت، پس از فتح خرمشهر به دست لشکریان اسلام، با قبول شکست، حقیرانه از مواضع خود کوتاه آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات