درپی درگذشت مادر رئیس سازمان بسیج مستضعفین صادرشد؛

پیام تسلیت فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در پی در گذشت والده مکرم سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۵۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 درگذشت بانوی گرانقدر مرحومه ( حاجیه خانم کفایت سلیمانی)  مادر گرانقدر سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین مایه تاسف و تالم خاطر گردید.

این مادر مومنه و با فضیلت تحت تاثیر مغناطیس اسلام عزیز و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با تشرف به آیین پیامبر اعظم (ص) و شریعت محمدی، ندای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی سرداد و در زمره جبهه حق و پیام آوران حقیقت با تربیتِ فرزندی برومند و مجاهد، در دفتر حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و  پیشتازان جهاد فرهنگی ثبت و جاودانه ساخت.

فقدان این بانوی صالحه و صبار را به خاندان گرامی سردار سرتیپ پاسدار  سلیمانی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خدای کریم و نعیم  برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها و برای بازماندگان و سوگواران وی صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سردار پاسدار علی محمد اکبری

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار