خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

قدرت بازدارنده نیروهای مسلح برای دفاع از اسلام در دنیا/ نیروهای مسلح آماده فتح خرمشهرهای جدید

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: نیرو‌های مسلح از آمادگی کامل در همه حوزه‌ها برخوردارند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده‌اند و آمادگی دارند علاوه بر دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی در هر کجایی که رهبر عزیز، فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی صلاح بدانند ایفای نقش و ماموریت در دفاع از اسلام و مسلمین بنمایند.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۵۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی صبح امروز صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان در محل ستاد سپاه انصارالرضا علیه السلام استان با حضور رده‌های مختلف سپاه، نیروی انتظامی و بسیج به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.
در این مراسم فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مسئولین دستگاه‌های اجرایی و قضایی و خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان عملیات بیت المقدس حضور داشتند.

سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: به برکت خون شهیدان و ایثار ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و با مقاومت و ایستادگی رزمندگان، جمهوری اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف مقتدرانه ایستاده است و به جلو حرکت می‌کند و شهدا به همه ما درس مقاومت و ایستادگی آموختند.

وی با بیان اینکه به نمایندگی از کلیه نیرو‌های مسلح نکاتی را اعلام می‌کنم گفت: مطلب اول خدمت رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی عرض میداریم، رهبرا فرزندان شما در نیرو‌های مسلح همچنان که در فتح خرمشهر ایستادگی و مقاومت کردند، خرمشهر را فتح کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی در دست دشمن باقی بماند امروز همه جانبه تا پای جان این آمادگی را دارند که به فرمان رهبر انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در هر عرصه‌ای که ایشان اشاره کنند به دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کنند و در این راه از هیچ چیزی حتی جان خود دریغ نخواهند داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان افزود: کلیه نیرو‌های مسلح آمادگی دفاع و پاسخگویی در تمام عرصه‌ها در حد اعلا را دارند و امیدواریم خداوند این توفیق را به ما بدهد تا پرچم انقلاب به رهبری رهبر معظم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان عجل الله تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه مطلب دوم خطاب به محضر شهدای بزرگوار است که با نثار جان شان به ما درس دادند که تنها راه مقابله با استکبار مقاومت و آمادگی است خاطرنشان کرد:‌ای شهیدان عزیز و بزرگواری که با مقاومت و نثار جانتان خرمشهر را فتح کردید و خرمشهر‌های بعد از دفاع مقدس تا امروز را فتح می‌کنید و در عمل ثابت کردید که نخواهید گذاشت پرچم عزت و سربلندی این کشور بر زمین بماند.

مهدوی تاکید کرد: شهیدان عزیز و بزرگوار ما این مسیر را ادامه می‌دهیم و فرزندان، برادران و نسل‌های بعد از شما مقتدرتر از گذشته در تمامی عرصه‌ها حضور پیدا کردند و امروز با افتخار اعلام میکنیم با پیشرفت‌هایی که در تمامی عرصه‌ها خصوصاً در حوزه دفاعی توسط همه نیرو‌های مسلح به وجود آمده است این مسیر را با اقتدار ادامه خواهیم داد.

وی هم چنین خطاب به شهدا ادامه داد: ما در مقابل دشمن کوتاه نخواهیم آمد و با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و همانطور که شما نگذاشتید ما نیز نخواهیم گذاشت یک وجب از خاک میهن عزیزمان در دست دشمن بیفتد و یا کوچکترین تعرضی به این خطه شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در پایان خطاب به مردم عزیز، انقلابی، غیور و دلاور ایران اسلامی گفت: فرزندان شما در نیرو‌های مسلح اعم از ارتش قهرمان، سپاه و بسیج دلاور و غیور مردان فرآجا این آمادگی را دارند و با نثار جان خود این روز‌ها در عرصه‌های مختلف ثابت کردند هرگز به دشمن و ایادی و مزدوران داخلی آن‌ها اجازه نخواهند داد که بخواهند با قدرت طلبی و توطئه‌های مختلف‌ خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

وی ادامه داد:‌ ای مردم عزیز؛ علاوه بر اینکه امروز فرزندان شما در نیرو‌های مسلح از آمادگی کامل در همه حوزه‌ها برخوردارند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده‌اند و آمادگی دارند علاوه بر دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی در هر کجایی که رهبر عزیز، فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی صلاح بدانند ایفای نقش و ماموریت در دفاع از اسلام و مسلمین بنمایند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار