خبرهای داغ:

گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر در دانشگاه‌های شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود، به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برنامه‌های شاد و متنوع در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویان دختر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۸۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برنامه‌های شاد و متنوع در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویان دختر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود برگزار شد.
جشن میلاد بانوی با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) در خوابگاه ۷ تیر دختران دانشگاه صنعتی شاهرود با اهداء گل، مولودی خوانی، مسابقه و اهداء هدیه به دانشجویان مزین به نام معصومه به همت پایگاه‌های ریحانه النبی و حضرت مریم (س) دانشگاه صنعتی برگزار شد.
تزیین جدید و خلاقانه آینه ورودی خوابگاه شقایق و تبریک روز دختر به دانشجویان به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار و دورهمی صمیمی همراه با بازدید از مجموعه افق به همت پایگاه علمدار دانشگاه غیرانتفاعی شاهرود برگزار گردید.
جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) با سخنران با موضوع مقام زن و دختران در اسلام، اهداء بسته‌های فرهنگی، مولودی خوانی، مسابقه کتابخوانی و اهداء جوایز نقدی و نمایشگاه عفاف و حجاب و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به همت بسیج دانشجویی پایگاه فتح دانشگاه پیام نور برگزار گردید.
مراسم جشنی نیز همراه با مولودی خوانی و تجلیل از دختران به همت پایگاه کوثر دانشگاه علوم قرآنی شاهرود برگزار و مراسمی نیز در خوابگاه مرکزی دختران دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه‌های نمایش طنز، اهداء گل، مولودی خوانی و مسابقه به همت حوزه شهیده شریعتی بسیج دانشجویی این دانشگاه اجرا شد.
جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با حضور خادمین حرم حضرت معصومه (س) به همت امور دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در این دانشگاه برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار