آیین رونمایی از سه عنوان کتاب جدید دفاع مقدس شهرستان دیر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در جوار گلزار شهدای گمنام شهر دیر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۲۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

سه عنوان کتاب جدید دفاع مقدس شهرستان دیر رونمایی شد

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور امام جمعه دیر، فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا و دیگر مسئولین از کتاب «تا ساعتی دیگر» خاطرات و زندگی نامه شهید سیدعبدالهادی موسوی کراماتی، کتاب «طالب شهادت» خاطرات و زندگینامه شهید طالب ابراهیمی و کتاب «جوان مومن انقلابی» روایت سیره شهید خلیل فخرایی از کتاب های جدیدی بود که توسط آقایان علیرضا عابدی و علیرضا فخرایی تألیف و توسط نشر پلاک عشق منتشر شده است و به مناسبت سالگرد حماسه فتح خرمشهر در شهر دیر رونمایی شد.

 

سرهنگ سید علی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر در این آیین گفت: تالیف و گردآوری خاطرات و اسناد شهدا از کارهای ماندگار و ارزشمندی است که سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر انجام داده است و انشاالله برنامه های ویژه‌ای در این راستا صورت خواهد گرفت.

 

علیرضا فخرایی مولف این سه عنوان کتاب گفت: تألیف و انتشار کتاب‌های دفاع مقدس و شهدای شهرستان از کارهایی است که به عنوان باقیات الصالحات می ماند و لازم است چنین برنامه هایی برای معرفی شهدا به نسل جوان و نوجوان صورت گیرد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات