خبرهای داغ:

استاندار کرمانشاه: همه باید برای فتح خرمشهرهای بعدی خود را آماده کنیم

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه باید برای فتح خرمشهرهای بعدی خود را آماده کنیم، گفت: سرباز انقلاب هیچگاه خسته نمی‌شود و با قامتی استوار و اراده‌ای پولادین تا انتهای لشکر دشمن را هدف می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۱۳۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این پرچم پرافتخار ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌های هزاران زن و مرد همچنان در دنیا با صلابت تمام در اهتزاز است.

وی افزود: در بسیاری موارد جسم‌ها و کالبدها در کارها شبیه یکدیگر هستند اما آنچه میان یک حرکت الهی و با دیگر حرکت ها تفاوت ایجاد می کند، هدف و محتوای آن است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در جهان بسیاری‌ها به امر نظامی‌گری مشغول هستند اما آنچه حرکت شما را مفتخر و مزین به جهاد فی سبیل‌اله می‌کند، آن نیت الهی شماست.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح  مادامی که وظیفه‌شان را همراه با بصیرت الهی انجام دهند در مسیر جهاد در راه خدا هستند.

صحرایی تصریح کرد: ما راه جهاد و شهادت را با بصیرت انتخاب می‌کنیم و این یک تفاوت بی‌بدیل میان زندگی الهی و زندگی مادی است.

این مقام عالی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز همه ایرانیان با افتخار یاد و خاطره حماسه بزرگ فتح خرمشهر را گرامی داشته‌اند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به تعبیر زیبا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، خرمشهرها در پیش دارد و همه باید برای فتح خرمشهرهای بعدی خود را آماده کنیم.

 دکتر صحرایی تاکید کرد: سرباز انقلاب هیچگاه خسته نمی‌شود و با قامتی استوار و اراده‌ای پولادین تا انتهای لشکر دشمن را هدف می‌گیرد.

ارسال نظرات