خبرهای داغ:

گردهمایی بزرگ فاتحان خرمشهر در منطقه آزاد اروند

گردهمایی بزرگ فاتحان خرمشهر در سالروز سوم خرداد و همزمان با هزاران برنامه در سراسر کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۰۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، در سالروز سوم خرداد و همزمان با هزاران برنامه در سراسر کشور، امروز گردهمایی بزرگ فاتحان خرمشهر در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور امیر سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و جمع کثیری از مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد از فاتحان خرمشهر و خانواده‌های معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس تجلیل و از سند هویتی شهید «محمد جهان‌آرا» که توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تهیه شده بود با حضور برادر شهید جهان‌آرا فرمانده سپاه خرمشهر در دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

 

فاتحان خرمشهر، گروهی از رزمندگان، پیشکسوتان و اقشار مختلف مردم خرمشهر هستند که در روزهای نخستین جنگ تحمیلی و حمله ارتش بعث به عراق با کمترین امکانات و ادوات در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ورود ارتش بعث به خاک خرمشهر را ندادند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها