خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

سوم خرداد و دفاع مقدس در سایه مجاهدت خبرنگاران ماندگار شده است

تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز اگر سوم خرداد و دفاع مقدس ماندگار شده در سایه مجاهدت اهالی رسانه بوده است.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۵۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در جشن دهه کرامت و دورهمی رسانه ای بسیج رسانه به مناسبت روز دختر افزود: زمانی که انقلاب تازه پیروز شده بود جنگی نابرابر علیه ما تحمیل شد و دشمن آمده بود بماند ولی رشادت رزمندگان مانع از آن شد.

وی با بیان اینکه  خرمشهر پس از مقاومت  34 روزه رزمندگان به اشغال دشمن درآمد، اظهار کرد: پس از اشغال همه نیروها با وحدت و یکدلی و با ایمان به خدا پس از 19 ماه نبرد سنگین عاقبت خرمشهر را در سوم خرداد از دست دشمن آزاد کردند.

گلمحمدزاده اضافه کرد: رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس نگذاشت وجبی از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد در حالی که در ادوار گذشته تاریخ بخش هایی از خاک مان از کشور جدا شده است و بحرین نمونه آن و در دوران معاصر است.

سوم خرداد و دفاع مقدس در سایه مجاهدت خبرنگاران ماندگار شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در ادامه گفت: امروز در کشور اسلامی ما مردان و زنان پاکدامن پابه پای هم در ساختن میهن قدم بر داشته اند و نقش بانوان در همه صحنه ها و عرصه های مهم و مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه ها پر رنگ است.

سید محمد حسین بلاغی  افزود: زنان ایران اسلامی در کنار نقش مادری خود در تمامی عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی حضوری پررنگ و فعال دارند.

وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر، ادامه داد: در حماسه آزادسازی خرمشهر زنان پا به پای مردان در آن سهم داشتند.

بلاغی اظهار کرد: امیدواریم جامعه دخترانه ما همچنان پاکدامن، وطن ساز، رو به رشد و رو به تعالی بماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار