خبرهای داغ:
گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام ):

دیداربا خانواده معززشهدای مدافع حرم عبدالرضا مجیری و شهید محسن حیدری

همزمان با ایام بابرکت دهه کرامت برنامه دیدار ازخانواده معززشهدای مدافع حرم عبدالرضا مجیری و شهید محسن حیدری با حضور جمعی از دانشجویان و پایوران دانشگاه حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) در منزل شهیدان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۷۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام )، همزمان با ایام بابرکت دهه کرامت برنامه دیدار ازخانواده معززشهدای مدافع حرم عبدالرضا مجیری و شهید  محسن حیدری با حضور جمعی از دانشجویان و پایوران دانشگاه حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام ) در منزل شهیدان انجام شد.

فرمانده گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام ) گفت: بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) در ایام با برکت دهه کرامت به همراه جمعی از دانشجویان و پایوران دانشگاه حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)، با خانواده معززشهدای مدافع حرم  عبدالرضا مجیری و شهید  محسن حیدری دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده گردان ۱۰۷امام(حسین علیه السلام)  در ادامه گفت: بسیجیان و رزمندگان گردان۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) به صورت مستمر با  حضور در منزل شهدای والا مقام سطح شهر اصفهان از مقام والای آنان تحلیل به عمل آورده و قلب خود را با نور وجودی شهدا جلا میدهند .

این فرمانده افزود: براساس سخن حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)که فرمودند: امروز زنده نگه داشتن نام شهیدان کمتر از شهادت نیست بسیجیان و رزمندگان این گردان به صورت مستمر با حضور در منزل خانواده معزز شهدا و حضور بر سر قبور شهدا قلوب خود را از زنگارهای دنیوی شسته و همواره آنان را به عنوان الگو و نمونه ای  مجسم از مسیر عاقبت به خیری سرلوحه قرار میدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها